Wednesday, February 4, 2009

Online English Magazine

ONLINE ENGLISH MAGAZINE.
Majalah Bahasa Ingrris Online.

Hello, do you have an English magazine?

Hello, apakah kamu punya majalah Bahasa Inggris?

Yes, I have "People Magazine". It's an English Magazine.
Ya, saya memiliki "People Magazine". Ini adalah majalah Bahasa Inggris.

What I mean is a magazine dedicated for English learning such as Hello English Magazine.
Yang saya maksudkan adalah majalah yang didedikasikan untuk belajar Bahasa Inggris seperti Hello English Magazine.

Oh, I am sorry, I don't have that kind of magazine. But I think you can get it from the internet. There are many Online English Magazine.
Oh, maaf, saya tidak punya majalah seperti itu. Tetapi menurutku kamu dapat memperolehnya dari internet. Ada banyak Online English Magazine di internet.

Wow, that's wonderful. Can I have the address?

Wow, itu bagus. Bisakah saya mempeloreh alamatnya?

You can access http://eng.cilacapedu.com.
Kamu bisa mengakses http://eng.cilacap.com

Thank you. You have given me great help.
Terimakasih. Kamu telah banyak membantu saya.
Digg Google Bookmarks reddit Mixx StumbleUpon Technorati Yahoo! Buzz DesignFloat Delicious BlinkList Furl

0 comments: on "Online English Magazine"

Post a Comment